lördag 2 juli 2011

Myspys!

Nu har jag dukat fram en massa gott, ska bara slappa i soffan och läsa tidning och kolla tv, härligt!
Det blir jordgubbar, grädde och min goda kladdiga kladdkaka =) och lite chips och dipp oxå!

Nu börjar det att bli lite mörkare ute och då åker ljusen fram =)



Mmm mycket grädde ska det vara!

Tog en långpromenad imorse och kände att jag blev väldigt trött och anfådd och mådde inte så bra, men som vanligt så är jag duktig på att ignorera hur min kropp mår. Gick till S och åt lunch. När jag kom hem kom mamma och Kenneth över och hälsade på. När de gick hem sen kände jag att jag började att frysa (mitt i sommarvärmen) och jodå jag har feber och känner mig ganska hängig. Vilade en liten stund och sen upp igen och lagade mat. Det blev stekt tonfisk och ugnsbakade rotfrukter. Jättegott! Valencia åt det oxå och tyckte om det =)


Valencia äter ugnsbakad morot, mums!



Ny frisyr, kort lugg =) Visst e hon söt och så lik Nathaniel!!



Provsmakar min hemmagjorda glass =)

Fick ett ryck och började städa, dammsög, torkade golven, plockade alla leksaker, tvättade alla sängkläder, bakade kladdkaka mm. Jag har verkligen svårt att sitta still och bara vila, men nu ska jag faktiskt återgå till mitt goda fika och bara slappa =)

Kram!

1 kommentar:

  1. Mmmmmmm Godbiten Valencia, mormor och morfar vill pussa och krama. P&K Mamsen och Kenneth

    SvaraRadera