tisdag 5 juli 2011

Idag har jag, Stephanie, Jenny och barn varit på IKEA. Vi var där från kl 10.00 till kl 14.30. Måste säga att vi verkligen är duktiga på att gå i affärer =) Men det är klart att det tar längre tid när man har barn med sig oxå ;)
En sväng till Coop blev det oxå. Hittade ett jättefint påslakan till barnen som jag gärna skulle vilja ha.

På eftermiddagen gick jag och Nathaniel till mamma och Kenneth och åt mat. Jättegott var det som vanligt. Mamma kan verkligen laga god mat =) Tack tack för idag, mysigt och avkopplande!

Snart sängen!

Kram!

1 kommentar:

  1. Vi uppskattade erat besök i kväll, så mysigt och se att "lilla" Natte börjar bli så stor och förståndig. Han är en liten prins som ligger som bomull kring hjärtat, precis som alla andra barnbarn som vi umgås med förstårs. Ska faktiskt bli spännande i morgon och se om jag fortfarande har "gamla" takterna i mej när jag ska vara själv med dina två juveler. Tack för komplimangen kring maten. puss alla våra små å stora gryn. Mormor å Morfar

    SvaraRadera