lördag 16 juli 2011

Igår och idag!

Igår började jag dagen med att åka till mitt jobb en stund, medans mamma var barnvakt. Micke och Jenny kom över när jag kom hem oxå.

Senare på kvällen kom mamma tillbaka och var barnvakt igen. Jag och pappa gick ut och åt på Lingon. En väldigt mysig restaurang och god mat. Vi satt där till midnatt, träffade en massa gamla vänner och lärde känna nya oxå. Sen gick vi vidare till några ställen innan vi tog en taxi hem. Vi tog det lugnt, inget party, utan bara minglade runt lite. Hade väldigt trevligt och det var kul att få komma ut och bara vara Maria. Kul att träffa folk man inte har sett på evigheter oxå.
Tack mamma och Kenneth för barnvakt och tack pappa för "utgången".





Idag har vi varit till Siggis och grattat Lynn som har fyllt år. Hängde med grannarna när jag kom hem ett tag. Nu tittar jag på film och äter lite gott. Ska försöka komma isäng i skaplig tid idag då jag bara har sovit ca 3 timmar inatt.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar