måndag 11 juli 2011

Härliga ungar!

De är så söta när de myser med varandra, skojar och skrattar tillsammans. Man sitter som ett fån och bara ler och känner en sån kärlek =)
Se så söta de är!!








Idag har vi varit hos pappa och fikat, mamma kom dit oxå med Liam. Sen åkte jag, barnen och mamma och skulle uträtta ärenden men det blev inte riktigt som planerat men så är det ibland. Åkte hem och Nathaniel lekte med Robin. Vi har varit ute större delen av dagen, så härligt!!

Till middag idag åt vi färskpotatis och torsk. Till mig och Nathaniel blev det hollandaisesås och till Valencia gjorde jag skirat smör med lite dragon i, blev jättegott.

Nu ska jag bråka lite med min tvättmaskin som har strulat i några dagar nu, får se om det går att laga eller om det blir till att köpa en ny.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig, vågar prova mat till Vallan, samtidigt så tappar du inte modet när det inte alltid går din väg. Min duktiga tjeja, älskar dej. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Tack mamsen, älskar dig oxå =)Puss!!

    SvaraRadera