torsdag 28 juli 2011

Makeover påbörjad!

Idag har jag haft en liten makeover, har klippt mig och skaffat lugg igen, målat naglarna mm. Känns så skönt att förnya sig lite. Har bestämt att denna höst ska jag ta hand om mig bättre, äta nyttigare, gå ner lite i vikt, göra saker för mig själv osv. Det kommer bli jättebra. Det gynnar barnen oxå =)

Annars så har vi bla varit på 4H gården. Barnen tycker verkligen det är jättekul att vara där, kan vara där i flera timmar om de fick bestämma, haha =) Mina sötnosar!

Nathaniel ville ha hamburgare idag så vi åkte till MAX och åt. Valencia fick smaka på strips för första gången och hon tyckte det var gott, men jag var så nervös när hon fick smaka. De skulle vara mjölkfria men man vet aldrig. Satt med medicinen i ena handen och telefonen i andra, beredd att ringa ambulans. Jag hoppas verkligen att hon växer ifrån det eller åtminstone inte får en sån allergichock och inte kan andas.

När vi kom hem satt grannen och väntade på oss med kaffe och fika. Hon e ju för go min kära granne F. Tusen tack för hjälpen idag =)

Nu ska jag lägga mig på spikmattan igen och få lite skönhetssömn =)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar