söndag 12 juni 2011

Städmani!

Jag städar och städar här hemma, man blir aldrig klar. Idag har jag tagit toaletten, duschat alla blommor, städat hela balkongen, tvättat, satt upp insektsnät för vädringsfönstren, rensat på saker överallt medmera medmera...
Känns så skönt att få fint och iordning tills på kalaset på tisdag =)
Ser nu att klockan börjar bli rätt mycket så nu får jag sluta för idag och fortsätta imorgon.

Tagit en sväng till Gränby oxå och handlat lite diverse saker.

Idag har jag fått ätit litegrann och det var gott, men jag måste säga att jag kände mig lättare, piggare och mådde bättre när jag fastade. Farligt! Jag förstår nu de som inte äter, farlig fälla att hamna i, men alla som känner mig vet att jag inte skulle kunna hamna där då jag älskar mat och efterrätter alldeles för mycket.

Nä nu väntar nog sängen på mig.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar