onsdag 15 juni 2011

Mera kalas!

Idag har vi haft kalas hela dagen med både släkt och vänner/grannar =)

Dagen började med att jag skulle lämna Nathaniel till förskolan som vanligt. Precis när vi skulle börja gå började det att ösregna, fixa och dona med regnkläder osv och sen iväg igen och nu försenade. Halvvägs till förskolan slår det mig att kanske Valencia har en bvc tid idag med vaccination. Försöker ringa men ingen svarar så det blir till att gå fort/halvspringa till förskolan och lämna Nathaniel och sen springa och jag menar verkligen att jag sprang till heidan. Vi lämnade hemmet 8.30 i Nyby och jag var på heidan 9.10 och då har jag först lämnat Nathaniel i Salabacke och sen tagit med till heidan. Får reda då på att vi mycket riktigt hade en bvc tid idag MEN att det var kl 9.30. Men bättre det att vara tidig iallafall =)
Valencia fick en spruta i varje lår och som vanligt var hon jätteduktig. Skrek till lite bara men sen var det bra.

Hem och duscha, fixa mig och äta lunch sen kom de första gästerna. Sen har det varit fullt ös ända fram till ikväll, men kul har det varit. Dock har Valencia varit lite ledsen efter sprutan så hon har sovit ganska mycket efter alvedonen.

Har gjort två jättegoda saker idag, den ena var lasagne och den andra var en kladdkaka med mariannegrädde, sååå gott!

Lite bilder från idag





coola tjejen!



Sötis!



Nathaniel fick oxå presenter bla denna av farmor och farfar.



Nathaniel trött efter allt kalasandet. Somnade med Valencias jättestora hund hon fick i present.



Jag softar i soffan efter båda barnen är nattade =)
Valencia har fått fina presenter och även Nathaniel fast han inte fyller år =)

Imorgon blir det lite mera kalas, då kommer Maria och barnen eftersom de inte kunde idag.
Söndag är det två kalas vi ska på oxå, känns som det är kalas hela veckan, haha! Ja så blir det ibland!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar