torsdag 9 juni 2011

=)

Idag har jag bara druckit olika juicer och buljong och jag är inte ens hungrig och det har inte alls varit jobbigt. Faktiskt så det enda jobbiga har varit att få i sig allt, fast det inte har varit mycket. Knepet är ju att "äta" drickerna med sked och att det ska ta ca 20 min att äta en måltid.
Känner mig inte alls dålig och har lika mycket energi som vanligt. Har gått mina promenader som vanligt och det har gått jättebra.

Har fått en hel del sålt idag, känns så bra att få bli av med ytterligare saker och dessutom få in pengar. Det är aldrig fel.

Har även fyndat en del på sista tiden och känner mig så nöjd med det. Det har blivit en del till hemmet och sen oxå lite kläder och skor.

Nu kanske jag ska träna lite zumba om jag orkar.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar