lördag 11 juni 2011

Sista dagen!

Idag är det sista dagen på fastan och det har verkligen gått superbra. Imorgon får jag börja äta litegrann iallafall, så gott det ska bli. Jag har märkt att jag verkligen har känt dofter mycket mera nu när jag inte har ätit, men det blir väl så.

Idag har jag och Nathaniel bakat bullar. De ser verkligen goda ut, har ju inte smakat än =)
Så här blev de



Jag har verkligen hunnit med mycket idag bla handlat, bakat, tvättat, dammsugit, ute och lekt med barnen och mycket mer. Känns så bra och ändå har jag inte stressat. Härligt!!

Lite härliga bilder på mina hjärtan =)













Söta Valencia har lärt sig att pussa =)



Sötis somnade med solbrillorna på =)
 Valencia är så söt, hon har lärt sig att städa efter sig fast hon bara snart är 1 år. Min duktiga lilla tjej. Jag har verkligen tur som har så fina barn.

Nu ska jag fortsätta titta på tv och dricka min örtte =)

Kram!

1 kommentar: