måndag 6 juni 2011

Nationaldagen!

Idag har vi firat Sveriges nationaldag med Eric Saade och glass i solen, härligt!

Jag ska snart gå och lägga mig då jag tänker börja mitt nya liv imorgon (igen, haha),  men skam den som ger sig. Får se hur humöret mitt kommer att vara de kommande dagarna, men vi ska tänka positivt så går det säkert bra. Hade tänkt att skriva mina mått och vikt och så men jag skippar det då jag aldrig hade kunnat trott vilka mått jag hade, helt otroligt. Fattar inte hur det har kunnat bli så, eller ja det är klart om man stoppar i sig en massa godis varje dag och äter väldigt mycket mat. Jag har ju alltid kunnat gjort det men inte nu när man är över 30 och har fått två barn. Önska mig lycka till =)

Hoppas ni har haft en fin dag!

Kram!

2 kommentarer:

  1. LYCKA TILL!!!!!!!!!!! Mamsen

    SvaraRadera
  2. Tack mamma. Jag hoppas verkligen att jag klarar det den här gången.
    Kram!

    SvaraRadera