torsdag 29 december 2011

Torsdag och trött!

Som vanligt vaknar barnen tidigt varje morgon och minst ett uppvaknande per natt så man är lite trött. Ska försöka vila lite när jag kan nu i mellandagarna för att hämta lite ny energi =)

Igår var jag och Anders på stan och strosade runt och kollade lite på rean, men jag var inte alls shoppingsugen så vi gick till Waynes och tog en fika. Var så sugen på en chokladbrownie så det blev det. Men så besviken jag blev, den smakade ingenting, bara en massa konserveringsmedel =(
Vi hade iallafall en väldigt mysig stund vi två, det är inte ofta vi kommer ut och gör såna saker på tu man hand.

I förrgår när jag kom hem från jobbet så fick jag två rätters av Anders =)
Till förrätt blev det en toast skagen á la Anders och till varmrätt blev det pommes, haricotverts, bea och kött i ugn med en röra på vitlök, basilika och olja och en skiva mozzarella ovanpå, sååå gott! Han kan han =)




Nu ska vi äta lite frukost innan vi ska bege oss ut på lite ärenden bara jag och Nathaniel. Valencia får bli hemma med Anders.

Ha en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar