söndag 18 december 2011

4:e advent!

Idag har Jenny och jag med Livia och Valencia varit först på Gränby och handlat de sista julklapparna, så skönt, sen åkte vi till IKEA och handlade lite smågrejor. Det blev även en Hemnes vit bokhylla, den är så fin, älskar den verkligen. Tycker om hela Hemnes serien på IKEA.
Tack Jenny för idag, så trevligt!

Anders kom till IKEA och lunchade med oss, sen åkte han och Valencia hem och jag åkte till T och fikade med honom och han fick även sin julklapp.

Mamma ringde och sa att vi kunde komma och hämta pepparkakscheesecake som hon hade gjort, så först förbi där och sen hem till pappa. Tack så mycket!!!

Nu väntar jag på att Anders ska komma med lite hämtmat, sen blir det mys i soffan och bara slappa.
Anders gör mig så lycklig, det är en sån härlig känsla att känna så här, helt otroligt!!!

Avslutar med en härlig bild på mina sötnosar!!



Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar