torsdag 31 maj 2012

Talgoxar!

Det har varit talgoxar på våran balkong väldigt mycket nu, men jag har inte tänkt något mera på det förrän Anders sa att de tydligen har byggt ett bo på balkongen. Mycket riktigt, där bor en hel familj, mamma, pappa och en massa småbarn =) Har suttit och tittat på de ett tag nu och satan vad de jobbar, flyger och hämtar mat hela tiden, så söta så.

Har varit hemma med barnen idag, vi har haft det ganska mysigt, lekt, spelat spel, bakat chokladbollar, tittat på film osv. Jag har även hunnit med att rensa mina garderober, så skönt det känns.

Nu ska jag umgås med min karl.

Ha en bra kväll!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Så gulligt med pippisarna, känner väl sig trygga där då. Mamsen

    SvaraRadera
  2. Vänta bara tills Boss hittar dem.

    E.

    SvaraRadera