måndag 14 maj 2012

=D

I helgen firade vi den goda nyheten jag fick i fredags med hemmagjorda räksmörgåsar och till det lite skumpa. Så gott!






Idag har jag och Nathaniel varit och hälsat på skolan där han ska börja efter sommaren. Intressant och se hur en lektion kan gå till, fröknarna var jättetrevliga. Det kommer att bli så spännande tycker Nathaniel och jag med, men jag är lite nervös måste jag erkänna. Det är stor skillnad på förskolan och skolan även om de första året kör någorlunda lika lektioner.

Dessa kom Anders hem med efter promenad med hunden, så söt han är som plockar blommor till mig. Blev så glad, det är en av dessa små ting som gör att lågan hela tiden brinner för fullt och det är viktigt i ett förhållande. Man ska se till att varje dag vårda sin relation och inte ta någon eller något för givet.



Hoppas ni har haft en bra dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar