fredag 11 maj 2012

Happy day =)

Äntligen funkar min dator igen, så nu blir det lite mer bloggande.

Idag har varit en riktig bra dag, är så glad så jag vill hoppa upp och ner, vilket jag har gjort oxå, haha. Berättar mer om det en annan dag.

Veckan som har varit har det varit jobb och en hel del träning. Det har blivit långpromenader och cykling, försöker samla steg (är med i stegtävlingen på jobbet), det har gått väldigt bra faktiskt. Känner att jag orkar mer och mer och känner mig mycket piggare. Underbart!

Nathaniel har äntligen kommit fram till sitt stora mål på belöningstavlan, vilket var en ny cykel. Han är så stolt och tycker den är så fin. Och jag är så stolt över honom, han har varit så duktig.
Så här glad blev han över cykeln, haha min sötis, han tar nästan i så han spricker.



Valencia är så förtjust i smycken just nu. Varje morgon när jag sätter på mig mina smycken så ska hon oxå ha, så därför handlade jag några armband till henne i olika färger. En hel eftermiddag/kväll satt hon och bara lekte med dem, min söta lilla prinsessa.



För varje dag som går så mår jag bättre och bättre, alla bitar börjar verkligen falla på rätt plats. Lika lång tid det tar att brytas ner tar det att bli hel igen och jag känner att jag nu har hittat tillbaka till mig, Maria, och det tack vare alla nära och kära runtomkring mig och självklart min underbara Anders.

Nu är denna underbara dag snart slut och imorgon väntar ännu en underbar dag och många därefter.

Ha en underbar helg!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar