söndag 6 november 2011

Underbar helg!

Började fredagen med att lämna barnen på förskolan och gick sen hem och vilade lite med Anders som hade tagit ledigt från jobbet för att vara med mig på min födelsedag. Jag fick bestämma vart vi skulle luncha och det blev kina, så gott!! Sen tog vi en tur på stan och shoppade lite, så mysigt vi hade det! Fick jättefina presenter av Anders, han är så snäll och rar. Jag älskar han så mycket!!
Av mina barn fick jag oxå en bra present, de sov hela natten och sov ända fram till kl 06.30 förutom en gång då jag fick gå upp och ge Valencia välling vid 5-tiden. Det har inte hänt på länge att de har sovit hela natten och de brukar aldrig sova så länge som till 06.30, så dagen började verkligen bra =)

På eftermiddagen/kvällen kom mamma och Kenneth och svärmor och hennes man och firade mig och även Nathaniel. Det har varit kalas hela helgen för oss båda. Nathaniel fyller nu på onsdag, hela 5 år, stora killen.

I lördags var Nathaniel med sin mormor och morfar och hade en heldag. De badade, gick på bio och käkade hamburgare. Kul för dem!

Jag, Anders och Valencia passade på att åka till IKEA igen och handla lite till hemmet.

Idag har resten av släkten varit här och firat oss och även Sabina. Nathaniel har bakat chokladbollar och gjort sin egen Blixten Mc Queen tårta, han är så duktig. Så här fin blev tårtan =)



Nathaniel bakar chokladbollar och Valencia hejar på!!



Mitt lilla charmtroll =)


Mammas stora kille =)


Söta Livia


Valencia och Liam!

Hoppas ni oxå har haft en fin helg!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Alla mormors/farmors pluttar på en och samma sida, coolt. Puss mina gryn, älskar er alla

    SvaraRadera
  2. Vilken tjusig tårta. och vilka söta barn! :)

    kram

    SvaraRadera