torsdag 3 november 2011

Samma visa varje gång!

Som alltid när det är kalas här hemma så gör vi chokladbollar och äter upp dem innan kalaset så det blir till att göra nya imorgon =)

Idag har jag jobbat som vanligt, men fick faktiskt åka ifrån jobbet idag till doktorn för min rygg. Fick så fruktansvärt ont igår och det blev bara värre och värre så jag åkte till doktorn och fick lite goa piller.
Det var väldigt länge sen jag hade så ont som idag och det är jag tacksam över. Det är klart att jag har ont då och då men oftast hjälper det om jag lägger mig på spikmattan en stund och tar det lite lugnt ett par dar så ger det med sig av sig självt men inte denna gång tyvärr. Tror att det har blivit lite mycket med all städ och flytt osv. Kanske borde fundera på att börja träna och stärka upp kroppen lite.

Jag fick ju blommor av min underbara Anders för några dagar sen och så här fina har de blivit nu



















Hahaha, Valencia ser ut som en michelingubbe men hon är söt. Dessa kort på Nathaniel och Valencia är för exakt ett år sen, tiden går så fort. Snart om några dagar fyller Nathaniel hela 5 år, stora killen =)

Nu ska jag lägga mig i ett kokhett bad för att mjuka upp ryggen lite.

Jag skulle vara så tacksam om ni som läser min blogg kunde kommentera ibland, blir roligare att blogga då och såklart då blir det fler inlägg oxå =)

Ha det gott!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Söta kids, må jag säga. Brås dom på mormor tro?

    SvaraRadera
  2. Jaha Maria, nu funkar det helt plötsligt, hm skumt, nån som har haft skojigt tro, du vet vad jag menar. Mamsen

    SvaraRadera