fredag 11 november 2011

Busiga barn!

Valencia fick spatt och började jaga Nathaniel häromdagen och skulle bara kramas och pussas, se så söta de är. Det är så underbart att se sån syskonkärlek. Det är tur att man har dessa stunder, det är inte lika kul när de retas och kivas med varandra, men det hör väl till.







Idag har jag faktiskt haft en softardag, man måste få ha sånna ibland oxå. Tog en långpromenad igen runt högarna på en timma, sen kollade jag Hp-dödsrelikerna 1 i sängen, så najs =)

Mamma och Kenneth kom över på en fika och sen blev det till att laga mat. Idag blev det en riktig mör köttbit, pommes och kantarellsås, egenplockade såklart =) och lite rödvin till. Barnen fick korv och pommes, de tyckte det var riktigt gott.

Barnen fick lite fredagsmys och sen när de hade lagt sig gjorde jag chokladmousse med grädde till min älskling och mig. Ett hjärta till mitt hjärta =)



Igår fick jag dessa underbara blommor från min underbara Anders. Jag är så lycklig som har honom, han vet verkligen hur han ska få mig att må bättre. Han ställer verkligen upp oavsett vad det är. Tack hjärtat!



Ha en bra helg!

Kram!

2 kommentarer:

  1. Så gott det ser ut, hmm, är ju själv i veckan blink blink. Är det så att du tjatar så ,visst kan jag komma och äta nån dag! Barnen alltid lika söta, och ja du har tur som har Anders, en riktig klippa. Kramizar till er alla.

    SvaraRadera
  2. Självklart får du komma över vilken dag som helst och äta och mysa med oss och barnen =)
    Kram!!

    SvaraRadera