måndag 17 september 2012

Underbar helg!

Jag har haft en helt fantastisk helg. Som jag skrev tidigare så var ju Nathalie här i fredags. Så härligt att umgås med henne. I lördags var jag, Nathaniel och mamma på bio och såg Ice Age 4, såååå bra, jag hade så kul, så härligt och skönt att skratta så mycket =D
När jag kom hem så hade Anders fixat middag, kött, potatisgratäng, sås och sallad. Smarrigt!!! Till det blev det lite rosévin =)
I söndags åkte jag iväg själv och fikade med min vännina, så lyxigt att sitta på ett kafé och fika gott och bara prata länge. Helt underbart. Borde göra sånt oftare, känner att jag får sån energi av det, lite egentid. När jag kom hem så åkte hela familjen och plockade svamp och blåbär. Så skönt att vara ute i skogen, fast jag då och då fick ett tokryck för jag trodde att någon spindel kröp på mig, haha.
Är livrädd för spindlar men börjar verkligen bli bättre på att hantera det, snart kanske det försvinner helt, man kan ju alltid hoppas ;) hehe!!
Här är lite av den svamp vi plockade... som Anders sen gjorde en jättegod gratäng på bla potatis, köttfärs, svampen vi plockade, massa vitlök och lite annat smått och gott, så god.


Ja det var vår helg, så härlig den var =)

Idag har jag varit på fotvård, så nu har jag fina och välmående fötter =) LYX!!!

Ha en bra kväll!

Kram!

1 kommentar: