fredag 14 september 2012

Mysfredag!

Jag, barnen och Nathalie har haft en härlig mysfredag. Vi hämtade barnen på förskolan och sen åkte vi till Leklust där Nathaniel handlade lego för alla pengar han har fått ihop från sin veckopeng och från sin belöningsorm. Han har varit så duktig. Det var så kul att få handla för sina pengar tyckte han, men det var ju lite svårt att välja vilket lego han ville ha, fanns ju så mycket som lockade. Men han får börja samla igen så kan han ju köpa de andra som han såååååå gärna vill ha.
Därefter åkte vi förbi Max och köpte med oss mat hem. Sen blev det legobygge, Nathaniel är grym på att bygga lego efter instruktionen som medföljer, så stolt över honom =)

Nu har Nathalie åkt hem och jag softar i soffan. Får se när min bättre hälft kommer hem och i vilket skick han är i ;) Han är nämligen ute på firmafest.

Ha en underbar helg!

Kram!

1 kommentar:

  1. Ja, Natte det gäller att vara streetsmart, kom till mormor så ska jag lära dej allt jag kan, det enda du behöver är att avvara 5 minuter me´mormor :)))

    SvaraRadera