måndag 25 juni 2012

Midsommarfirande!

Vi tog husbilen ut till Siggis för att fira midsommar där. Vi hade det väldigt trevligt och barnen tyckte det var jättekul att vara ute hela dagarna och leka. Det var första gången för mina barn att campa och det ville de göra om. Kanske blir att skaffa sig en husvagn, vi får se....
På kvällen hade barnen varit in i de andras husvagnar och lekt med barnen så morgonen därpå så var det såklart bara vi som var vakna (mina barn vaknar väääääldigt tidigt) och då tyckte Nathaniel att de alla skulle vakna, så han gick in i deras husvagnar och frågade om inte de skulle kliva upp. Jag blev ju såklart arg och sa till honom att så får man inte göra men tyckte det ändå var lite kul, hahaha!!!

Idag öser regnet ner här, har varit så sen imorse. Nu är jag lite less på detta väder, vill ha SOL!!!!!!

Tills solen tittar fram får ni några soliga bilder på mina kids =)







Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar