söndag 26 augusti 2012

Snabba Cash II

I helgen har vi varit och sett Snabba Cash II, den var rätt bra måste jag säga.




Annars så har helgen gått i shoppingens tecken. Jag och Anders har fyllt på höstgarderoben litegrann. Hittade bla 3 par skor till barnen för endast 124 kr, Nathaniel, Valencia och Agnes fick ett varsitt par. Själv så köpte jag ett par skor till mig oxå, så snygga. Lägger upp en bild på de sen.
Igår åt vi lunch på Magnussons, det blev hamburgare, det smakade riktigt gott och det blev en öl till oxå, oops ;)

Försöker kurera mig till imorgon med diverse vitaminer, halstabletter, te med honung. Har lyckats blivit förkyld, det händer inte ofta tack och lov.

Väntar nu på att Anders kommer hem med något riktigt skojigt, något som jag har längat länge efter =)

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kram!

1 kommentar:

  1. Som du vet är morsan lika nyfiken som dottern sin, skriv på FB-chatten vad han kommer med om du inte vill skriva det här. Kram mamsen

    SvaraRadera