söndag 9 oktober 2011

Fullspäckad helg!

I fredags hade vi ordnat barnvakt, mormor och morfar tog hand om kidsen så jag och Anders fick lite tid för varandra.
Vi började kvällen med ett restaurangbesök på mamas meze, jättegod mat. Sen åkte vi vidare till nya stationshuset och satt där och tog några drinkar och pratade och hade det mysigt. Kvällen avslutade vi på hotel Uppsala som svärmor hade fixat till oss. En helt underbar kväll.
Jag och min fina, underbara pojkvän!!


Kom hem på lördagen och tog en långpromenad med barnen runt Gamla uppsala högarna, så mysigt. Sen åkte vi ut till Kristina och Lasse (svärmor och hennes man) på födelsemiddag.
Idag har vi oxå haft fullt upp!
Vi har haft en helt underbar helg. Jag är så lyckligt lottad som har träffat världens bästa kille. Han gör mig så lycklig =)

Snart dags att sova, upp och jobba imorgon!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar