tisdag 15 februari 2011

Underbart!

Ja det är så underbart att få sova på nätterna. Båda barnen somnade kl 18.00 igår. Lite tidigt men eftersom båda har haft influensan så är de fortfarande trötta efter den och det kan man ju vara ett par veckor efteråt. De sov hela natten, Valencia vaknade bara en gång kl 03.00 och åt mat, sen lade jag henne i sängen igen och hon somnade om på stört. Så skönt. Kruxet är att jag är ju inte van att få sova så många timmar i sträck så jag låg vaken jättelänge, men tillslut somnade jag om iallafall. Barnen väckte mig kl 06.00. Åh tänk om det kunde vara så här varje natt. Så idag känner jag mig pigg. Vilken härlig känsla att vakna och inte vara så trött. Är så tacksam för den här natten :):)

Köket är nästan klart. Det blir så fint! Kommer upp bilder sen.

Ha en superhärlig dag!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar