tisdag 8 februari 2011

Rastlös!

Så rastlös, så tråkigt att bara vara inne hela tiden. Vill komma ut, längtar efter frisk luft. Är tacksam att jag får spendera mycket tid med barnen, men det är klart att det är lite jobbigt när de är så sjuka och man inte kan göra så mycket. Idag har jag pulat lite hemma och jag och Nathaniel har bakat chokladbollar. De blev så goda. Tipset är att ha lite mer av kakao, smör och kaffe än vad som står i receptet =)

                                 Mina och Nathaniels chokladbollar, gissa vem som är vems?! =)


Ha en härlig solig dag alla!!

Kram!

2 kommentarer:

  1. En vild gissning att det är Nattes mumsbit till höger, ha ha ha. Fotot till min telefon, du vet vad jag menar, skickades 16/12, men landade när jag sa det, det går ju inte att flytta messen på telefonen i någon bestämd ordning om du förstår. Ditt mess ligger som sista mottagna, kripi(kusligt) eller hur!!!!!!!!!!!!Mamsen
    PS KRYA PÅ ER, VILL KOMMA PÅ BESÖK SNART.

    SvaraRadera
  2. Hm strange det där med telefonen! Ja jag hoppas verkligen de blir friska snart. Hörs imorgon. Kram!

    SvaraRadera